Από την τηλεοπτική επιστροφή της Kate Winslet και ένα κορυφαίο strip drama που έφτασε επιτέλους στην Ελλάδα, μέχρι το νέο αριστούργημα του οσκαρικού Barry Jenkins και την επέλαση που συνεχίζεται αδιάκοπα από τις σειρές-ντοκιμαντέρ.
Αυτές είναι οι καλύτερες σειρές της χρονιάς που έχουμε δει ως τώρα.
MARE OF EASTTOWN
Στο κλειστοφοβικό “Mare of Easttown”, η Kate Winslet υποδύεται τη ντετέκτιβ μίας μικρής πόλης που προσπαθεί να εξιχνιάσει ένα φόνο, την ίδια στιγμή που η προσωπική της ζωή καταρρέει. Η ιστορία είναι εν μέρει η εξερεύνηση της σκοτεινής πλευράς μιας μικρής κοινότητας στα κρύα προάστια μιας μεγαλούπολης όπως έχουμε ξαναδεί.
Η αμερικανική τηλεόραση ωστόσο δε συνηθίζει να παρουσιάζει τους ντετέκτιβ της τόσο προσωποκεντρικά, ή τουλάχιστον τη σχέση τους με τις κοινότητες που φροντίζουν.
Τα “Happy Valley” και τα “Broadchurch” δε συμβαίνουν συχνά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το φαινόμενο μίας αστυνομικού στωικής, σχεδόν ανέκφραστης όπως η Mare της Winslet, που κουβαλάει δίκαιες προκαταλήψεις για τους συντοπίτες της χωρίς να τους κρίνει, παραμένοντας ταυτόχρονα πολύ στενά δεμένη με τον τόπο της, είναι σπάνιο.
Η Mare καταχράται την εξουσία της ως αστυνομικός – η σειρά δεν απομακρύνεται καθόλου από αυτό ώστε να την κάνει πιο συμπαθή – η γκλάμορους Winslet εξαφανίζεται παντελώς μέσα στην άχρωμη πραγματικότητα του χαρακτήρα της, και η σειρά συνθέτει την εικόνα μίας σκοτεινιασμένης κοινότητας χωρίς να κουνάει το δάχτυλο.
Η σειρά όσο εξελίσσεται γίνεται το ψυχογράφημα της Mare, κοιτάζοντας με σεβασμό το διαγενεακό τραύμα και το πώς επηρεάζει το παρόν μας. Bonus η κρυφή sitcom για μία κόρη και τη σαρκαστική μάνα της στην οποία μετατρέπεται η σειρά σε όλες τις σκηνές μεταξύ της Winslet και της Jean Smart.
Η σειρά προβάλλεται στο Vodafone TV.
UNDERGROUND RAILROAD
Στο “Underground Railroad” του Amazon, μία ακόμη υψηλού προφίλ δουλειά του δικτύου μαζί με το “Small Axe” του Steve McQueen, ο Jenkins μεταφέρει το βραβευμένο με Pulitzer ομώνυμο βιβλίο του Colson Whitehead.
Η μίνι σειρά ακολουθεί τη νεαρή Cora (Thuso Mbedu) στην απεγνωσμένη της προσπάθεια να αποδράσει από τον Αμερικανικό Νότο και να απελευθερωθεί από τη δουλεία.
Αφού δραπετεύει από τη Georgia με την ελπίδα να ζητήσει βοήθεια από το υπόγειο σύστημα διαφυγής σκλάβων που φημολογείται ότι υπάρχει, η Cora ανακαλύπτει πως το όνομα του Underground Railroad δεν είναι μεταφορικό, αλλά είναι ένας πραγματικός σιδηρόδρομος με μηχανικούς, εισπράκτορες και τούνελ κάτω από τα εδάφη του Νότου.
Πριν καταπιαστεί απρόσμενα με το σίκουελ του “Lion King”, ο οσκαρικός Barry Jenkins του “Moonlight” ολοκλήρωσε το μεγαλύτερο και πιο απαιτητικό του πρότζεκτ ως τώρα.
Οι χαρακτηριστικές ονειρώδεις, υπνωτικές σεκάνς του είναι εκεί, οι ύμνοι του Nicholas Brittell που συνεργάζεται ξανά μαζί του στο μουσικό σκορ επίσης, και η εναλλακτική ιστορία που χρησιμοποιεί εδώ λειτουργεί ως διορθωτικό μέτρο στις ανελέητες αφηγήσεις που έχουμε συνηθίσει εδώ και δεκαετίες γύρω από τη δουλεία. Αριστούργημα.
Η σειρά στριμάρει στο Amazon Prime Video.
42°C
Οι “42°C” πυροδοτούνται από ένα έγκλημα που εκτελείται κάτω από τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο ενός απροσδιόριστου ελληνικού νησιού. Τον απροσδόκητο θάνατο μίας έφηβης κοπέλας που κλονίζει την τοπική κοινωνία και την οικογένειά της.
Η ημέρα θανάτου του κοριτσιού συμπίπτει κιόλας με την ημέρα επιστροφής της αδελφής της, Λένας (Ναταλία Swift), που θα βρεθεί αντιμέτωπη με το εξής τραγικό συμβάν: Η αδερφή της βρίσκεται νεκρή στην ίδια τοποθεσία όπου είχε εντοπιστεί η σωρός της μητέρας της έξι χρόνια πριν. Πρόκειται για σύμπτωση ή προμελετημένη πράξη;
Η δεύτερη σειρά μυθοπλασίας της Cosmote TV μετά το “Έτερος Εγώ” αποκαθηλώνει την αγία ελληνική οικογένεια, παρουσιάζει αναπολογητικά τις παθογένειές της, και επιβάλλει το binge-watching.
Η σκηνοθεσία του βραβευμένου Γιώργου Παπαβασιλείου έχει επιρροές νεο-νουάρ μυστηρίου με ξεκάθαρη ελληνική ταυτότητα, η Κατερίνα Λέχου στον ρόλο της σκληρής μητριάρχισσας είναι θριαμβευτική επιστροφή στην τηλεόραση, και το σενάριο του Σέργιου Κωνσταντινίδη και της Κάλλιας Παπαδάκη (νικήτρια του Ευρωπαϊκού Βραβείου Λογοτεχνίας για το βιβλίο “Δενδρίτες”) κατασκευάζει γκρίζους χαρακτήρες με εσωτερικές κυρίως διεργασίες, και λιγοστούς διαλόγους που αφήνουν το περιθώριο στους θεατές να συμπληρώνουν τα κενά χωρίς να τους παίρνει από το χέρι.
Η σειρά προβάλλεται στη Cosmote TV.
IT’S A SIN
Tο “It’s a Sin” ήταν ήδη από τον Μάρτιο μία από τις καλύτερες σειρές της χρονιάς. Ο Russell T. Davies του επιδραστικού “Queer as Folk” και του reboot του “Doctor Who”, ένας δημιουργός με τεράστια συμβολή στο βρετανικό queer canon, εμπνέστηκε από τις προσωπικές του εμπειρίες ως νεαρός gay άνδρας στο Λονδίνο των ‘80s και δημιούργησε ένα σπαρακτικό, μεγαλόκαρδο δράμα γύρω από τις περιπέτειες μίας παρέας φίλων με φόντο τις απαρχές της πανδημίας του AIDS.
Ως ιστορία το “It’s a Sin” είναι γνώριμη, όμως ο Davies βρίσκει τόση ανθρωπιά στους χαρακτήρες του και τόση οδύνη μπροστά στον τρόμο του AIDS και το στίγμα του, που παρουσιάζεται επίκαιρη και ολοζώντανη.
Η σειρά αρνείται να θυσιάσει τους ήρωές της στην απόλυτη τραγωδία και καταδικάζει την κοινωνία που τους επιτίθεται, τιμώντας όμως στο έπακρο τη χαρά στη ζωή τους. To “It’s a Sin” έκανε ρεκόρ τηλεθέασης στη Βρετανία συγκεντρώνοντας περισσότερα από 3 εκατ. views για το πρώτο του επεισόδιο.
Η σειρά προβλήθηκε στην Cosmote TV.
LAST CHANCE U: BASKETBALL
Το “Last Chance U” του Greg Whiteley υπήρξε μία από τις πιο επιτυχημένες και αξιόπιστες αθλητικές σειρές του Netflix.
Ήταν μία σκληρή ματιά στον κόσμο του κολεγιακού αμερικανικού ποδοσφαίρου που κατέγραφε τις ζωές ελίτ αθλητών εντός και εκτός του γηπέδου, επικεντρωμένο σε αθλητές δημόσιων σχολών που οι υπόλοιποι σχολές δεν αποδέχτηκαν λόγω του οικογενειακού τους περιβάλλοντος.
Το “Last Chance U: Basketball” αφήνει τα γήπεδα του αμερικανικού ποδοσφαίρου και κατεβαίνει στα παρκέ του Ανατολικού Λος Άντζελες, όπου ο σκληρός αλλά αφοσιωμένος προπονητής John Mosley καθοδηγεί νεαρούς αθλητές που έχασαν την ευκαιρία τους να μπουν στο πολυπόθητο Division I.
Οι σπουδαστές προσπαθούν να δείξουν τι αξίζουν και να αντιμετωπίσουν πολλαπλές προκλήσεις – από το πένθος μιας απώλειας μέχρι τη διαχείριση του θυμού τους – με την ελπίδα να κερδίσουν κάποιο πρωτάθλημα και να ανακάμψουν κερδίζοντας μία θέση σε ένα μεγαλύτερο κολέγιο.
Βάσει συντελεστών και ιστορικού του “Last Chance U” ως αθλητικό πρότζεκτ η σειρά θα μας κέρδιζε ούτως ή άλλως, όμως οι απρόσμενες, πολύ συγκεκριμένες συνθήκες της σεζόν 2019-2020 πρόσθεσαν μία διάσταση που ούτε οι δημιουργοί περίμεναν. Το φινάλε θα σε διαλύει με τρόπο που σπανίως πετυχαίνουν τα αθλητικά ντοκιμαντέρ.
Η σειρά στριμάρει στο Netflix.
LUPIN
Ο Omar Sy υποδύεται τον Assane Diop, έναν Παριζιάνο με καταγωγή από τη Σενεγάλη που βρέθηκε σε νεαρή ηλικία στη Γαλλία, και έμαθε από μικρός ότι το μαύρο του χρώμα τον τοποθετούσε σε ανθρώπινες υποκατηγορίες.
Εμπνευσμένος όμως από τα βιβλία του Γάλλου συγγραφέα Maurice Leblanc γύρω από τον χαρακτήρα του Arsène Lupin, ενός τζέντλεμαν ληστή που χρησιμοποιούσε μεταμφιέσεις για να κάνει περίτεχνα τις ληστείες του, ο Assane έχει καταλάβει πως μπορεί να εκμεταλλευτεί τα φυλετικά τυφλά σημεία των λευκών Παριζιάνων προς όφελός του – δηλαδή τις δικές του ληστείες.
Ο George Kay του “Killing Eve” που δημιουργεί το show, ξέρει να κατασκευάζει «στο τσακ» στιγμές, και με σκηνοθέτες στο πλευρό του όπως ο Louis Leterrier των δύο πρώτων “Transporter” – και του αδικοχαμένου “Dark Crystal: Age of Resistance”! – το περιβάλλον και η ενέργεια της σειράς έχουν σίγουρα στιλ.
Η σειρά έχει έναν “Ocean’s 11” μαγνητισμό που στηρίζεται στην ωμή γοητεία ενός τόσο αφοπλιστικά συμπαθούς πρωταγωνιστή που δεν μπορείς παρά να είσαι με το μέρος του. Δε θα έχουμε ποτέ νομίζω πλεόνασμα καλοστημένων, υπομονετικών, ανάλαφρων crime thriller με φυλετική και ταξική συνείδηση, οπότε η θραύση της σειράς ήταν παραπάνω από καλοδεχούμενη.
Η σειρά στριμάρει στο Netflix.
CALL MY AGENT!: SEASON 4
Η γαλλική τηλεόραση ζει τη στιγμή της. Εκτός από το “Lupin”, το “Call My Agent!” είναι άλλη μία γαλλική σειρά που κέρδισε μεγάλο κοινό παγκοσμίως.
Η καυστική ντραμεντί περιστρέφεται γύρω από τις προσωπικές και επαγγελματικές ζωές μίας δεμένης, δυσλειτουργικής ομάδας από agents ταλέντων στο Παρίσι που, αφού έκανε επιτυχία το 2015 στο France 2, έκανε κρότο όταν ανέβηκε το Netflix.
Κάθε επεισόδιο κεντράρει σε ένα συγκεκριμένο πελάτη, έναν αληθινό σταρ που παίζει τον εαυτό του, και μιλάμε για ονόματα όπως Monica Bellucci, Juliette Binoche, Jean Reno, Charlotte Gainsbourg, και Isabelle Huppert. Φέτος για πρώτη φορά κιόλας, είχαμε και μία σπέσιαλ εμφάνιση από το Hollywood, τη Sigourney Weaver.
Η τέταρτη σεζόν θα ήταν η τελευταία, η αγάπη όμως των φαν οδήγησε στην ανανέωση της σειράς για πέμπτη σεζόν και μία ταινία που θα ολοκληρώσει την ιστορία της.
Η σειρά στριμάρει στο Netflix.
PRETEND IT’S A CITY
Δέκα χρόνια μετά το ντοκιμαντέρ “Public Speaking”, ο Martin Scorsese σκηνοθετεί ξανά τη Fran Lebowitz σε 7 τριαντάλεπτα επεισόδια. Ότι κατάφερε να ολοκληρώσει το πρότζεκτ είναι από μόνο του επίτευγμα.
Κάθε φορά που ανοίγει το στόμα της η γνωστή συγγραφέας, ο σκηνοθέτης ξεκαρδίζεται τόσο πολύ στο background, που είναι απορίας άξιο το πώς δεν κατέρρευσε στη διάρκεια των γυρισμάτων.
Μέρος της κεντρικής ιδέας είναι, υποθέτω, να φτιάξουν μαζί μία ιδιόμορφη επιστολή αγάπης σε μία Νέα Υόρκη που έχει περάσει πια ανεπιστρεπτί, το “Pretend It’s a City” όμως γίνεται γρήγορα ένας φόρος τιμής στην τέχνη της συζήτησης. Η Lebowitz είναι ανάποδη και το ξέρει.
Είναι επίσης αξιαγάπητη. Το ξέρει κι αυτό. Υπάρχει κάτι ασυνήθιστα παρηγορητικό στην ικανότητά της να συνθλίβει προφορικά τον παραλογισμό της σύγχρονης ύπαρξης που προκαλεί τεράστια ευχαρίστηση.
Η σειρά στριμάρει στο Netflix.
FOR ALL MANKIND: SEASON 2
Η περιπέτεια της Apple TV+ για τον αγώνα δρόμου των Ηνωμένων Πολιτειών και της Σοβιετικής Ένωσης μέχρι το φεγγάρι ήταν αρκετά καλή από την πρώτη της σεζόν.
Ωρίμασε στη δεύτερη όμως. Στην εναλλακτική πραγματικότητα της σειράς, η Σοβιετική Ένωση προσγειώθηκε πρώτη στη σελήνη και οι Αμερικανοί προσπαθούν να καλύψουν το χαμένο έδαφος. Μέχρι την αρχή της δεύτερης σεζόν το 1983, η ανθρωπότητα έχει κάνει αποικίες στο φεγγάρι, ο John Lennon ζει ακόμα, και ο Πάπας John Paul II έχει δολοφονηθεί.
Η σειρά υποστηρίζει τον ραγδαίο πλέον ρυθμό της, οι ήρωες και η ηθική τους είναι πιο γκρίζοι από ποτέ – κάποιοι μάχονται τη στρατιωτικοποίηση της NASA, κάποιοι τη χρησιμοποιούν για το συμφέρον τους και κάποιοι βρίσκονται στο απόγειο μίας διαμάχης που μπορεί να οδηγήσει σε πυρηνικό πόλεμο – και το δέος που προκαλούν τα ταξίδια της ανθρωπότητας στο διάστημα κερδίζονται με εντυπωσιακό set design.
Η σειρά στριμάρει στην Apple TV+.
ALLEN V. FARROW
Η Amy Ziering και ο Kirby Dick, συνεργάτες διαχρονικά και υποψήφιοι για Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ με το “The Invisible War”, κυκλοφόρησαν μία νέα σειρά-ντοκιμαντέρ πάνω στην οποία δούλευαν εδώ και 3,5 χρόνια, αυτή τη φορά γύρω από το διαβόητο σκάνδαλο του Woody Allen για παιδοφιλία μετά την κατηγορία της Dylan Farrow.
Οι κινηματογραφιστές χρησιμοποιούν συνεντεύξεις με την ίδια τη Dylan Farrow, τη Mia Farrow, τον Ronan Farrow, τον Carly Simon, συγγενείς τους, ερευνητές, εισαγγελείς, και μάρτυρες, κάποιοι εκ των οποίων μιλούν στην κάμερα για πρώτη φορά.
Το ντοκιμαντέρ επανεξέτασε δικαστικά έγγραφα, αρχεία, στοιχεία της αστυνομίας και ακουστικό υλικό που έρχεται τώρα στην επιφάνεια, σε μία περίπτωση με τη φωνή του ίδιου του Allen.
Εκτός από την έρευνα γύρω από τον σκηνοθέτη, ο απώτερος στόχος της σειράς ήταν η διαχείριση του τραύματος και της παιδοφιλίας εντός του πατριαρχικού πλαισίου όπου λειτουργεί συχνά η δικαιοσύνη, όπως και ο ρόλος της εξουσίας στην ιδιωτική και δημόσια σφαίρα. Η σειρά, μεταξύ άλλων, συνέθλιψε το βασικό στοιχείο αθωότητας του Woody Allen.
Η σειρά προβλήθηκε στο Vodafone TV.
DICKINSON: SEASON 2
Το “Dickinson” είναι η ιστορία ενηλικίωσης της διάσημης ποιήτριας Emily Dickinson. Ένα αλλόκοτο, αναχρονιστικό χρονικό που ακολουθεί τη ζωή της νεαρής γυναίκας όσο εξερευνά τη γραφή της, τον κόσμο και τη σεξουαλικότητά της, μαχόμενη ταυτόχρονα τις προσδοκίες της κοινωνίας για τις γυναίκες.
Η Hailee Steinfeld δίνει μία μαγνητική ερμηνεία ως Emily, με σχεδόν υπερφυσική αίσθηση του κωμικού και του δραματικού timing.
Στη δεύτερη σεζόν της σειράς έχει ακόμα περισσότερο υλικό για να δουλέψει: το ερώτημα της διασημότητας και το κατά πόσο είναι επικίνδυνο να την αποζητά, αλλά και το ερώτημα της αγάπης.
Χρειάζεται (ή καλύτερα, αξίζει) ο κόσμος να ξέρει πού ανήκει η καρδιά σου; Η καλύτερη σειρά που μάλλον δε βλέπεις.
Η σειρά στριμάρει στην Apple TV+.
HACKS
Η Ava (Hannah Einbinder) είναι μία νεαρή κωμωδιογράφος που εξαναγκάζεται από τον μάνατζέρ της να συναντηθεί με μία θρυλική κωμικό stand-up, τη Deborah Vance που υποδύεται η Jean Smart.
Η Vance κάνει παραστάσεις εδώ και χρόνια στο Λας Βέγκας, όμως ο ιδιοκτήτης του καζίνο όπου εμφανίζεται την απειλεί με λήξη συμβολαίου εάν δεν καταφέρει να προσελκύσει νεαρότερο κοινό.
Σκοπός της συνεργασίας των δύο γυναικών είναι να επωφεληθούν εξίσου, αν και το χάσμα γενεών μεταξύ τους δε θα τους κάνει εύκολο. Η Ava είναι μία νάρκισσος με αυτολύπηση που υποτιμά τις κλασικές ατάκες. Η Deborah είναι μία βετεράνος κωμικός της σχολής της Joan Rivers που θα προτιμούσε να μην της δίνει οδηγίες μία millennial.
Μετά το “Watchmen” για το οποίο ήταν υποψήφια για Emmy (διάβασε συνέντευξή μας μαζί της εδώ για τη σειρά) και το “Mare of Easttown” όπου κλέβει κάθε εβδομάδα την παράσταση (ναι, ακόμα και από την Kate Winslet), η Jean Smart συνεχίζει το εκπληκτικό της σερί και αποσπά δίκαια μερικές από τις καλύτερες κριτικές της καριέρας της με το “Hacks”.
Η σειρά προβάλλεται στο Vodafone TV.
WORN STORIES
Κάποιοι απορρίπτουν τη μόδα ως επιφανειακή, ή σπάταλη, ή για τους λίγους. Για άλλους είναι η υψηλή τέχνη που περιβάλλει το ανθρώπινο σώμα και εκφράζει τον εσωτερικό μας κόσμο.
Όλα τα στρατόπεδα έχουν δίκιο, αψηφούν όμως σε μεγάλο βαθμό τη σπουδαιότητα που έχει ο ρουχισμός σε ένα πολύ βασικό επίπεδο. Είναι τόσο οικουμενικός και απαραίτητος όσο το φαγητό.
Τον σκεφτόμαστε κάμποσες φορές την ημέρα, έστω και αν αυτό συμβαίνει μόνο και μόνο για να προετοιμάσουμε τον εαυτό μας ώστε να τα βάλει με τα στοιχεία της φύσης. Το “Worn Stories” το αναγνωρίζει αυτό.
Το best-seller βιβλίο της Emily Spivack είχε συλλέξει προσωπικές ιστορίες αγάπης διάσημων και μη ανθρώπων με κάποιο ρούχο τους που είχαν κρατήσει για πάντα ή δε σκόπευαν να πετάξουν ποτέ.
Τώρα η Spivack μετέφερε την ιδέα της στο Netflix με μία σειρά-ντοκιμαντέρ οκτώ επεισοδίων, το καθένα με διαφορετικό θέμα. Υπάρχουν για παράδειγμα τα ρούχα που φοράμε στην αρχή της ζωής μας, αλλά και τα ρούχα που φοράμε για να θυμόμαστε εκείνους που έχουμε χάσει.
Η σειρά στριμάρει στο Netflix.
THE LADY AND THE DALE: MINISERIES
Η πραγματικότητα ξεπερνά τη φαντασία και οι αδερφοί Duplass έχουν καταπιαστεί με τις πιο αδιανόητες αληθινές ιστορίες στα ντοκιμαντέρ τους για να το αποδείξουν.
Το 1970, στο απόγειο της πετρελαϊκής κρίσης, η επιχειρηματίας Elizabeth Carmichael έγινε γνωστή για την εξής δημιουργία της: Το “The Dale”. Ένα τρίτροχο αυτοκίνητο με προηγμένη τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου.
Καθώς το αυτοκίνητο κέρδιζε δημοσιότητα, τα μέσα ενημέρωσης έστρεψαν τη διερευνητική του ματιά στην τεχνολογία του αυτοκινήτου, αλλά και στο παρελθον της Carmichael.
Ένα μέρος μυστήριο και ένα μέρος εκκεντρικό ψυχογράφημα, το “The Lady and the Dale” αποτυπώνει με εφευρετικό ζήλο την περιπετειώδη ζωή της Carmichael, χρησιμοποιώντας ευφάνταστο cut-out animation για να φέρει στη ζωή χαρακτήρες από δεκαετίες πίσω.
Η ταυτότητα της Liz ως τρανσέξουαλ γυναίκα είχε συνδεθεί άρρηκτα τότε με τις παράνομες επιχειρηματικές της συναλλαγές, κάνοντάς της ένα ζωντανό, ύπουλο παράδειγμα της υποτιθέμενης «τρανς εξαπάτησης». Το ντοκιμαντέρ της Zackary Drucker και του Nick Cammilleri παρέχει μία πολυεπίπεδη ανάγνωση στην ιστορία της και καθηλώνει σε κάθε του στροφή.
Η σειρά προβλήθηκε στη Vodafone TV.
P-VALLEY
Το “P-Valley” ακολουθεί χορεύτριες που εργάζονται στα strip clubs του Mississippi Delta, εκεί όπου το γκλίτερ συνυπάρχει με τη βία και τα όμορφα πράγματα είναι είδος προς εξαφάνιση.
Η δημιουργός του, Katori Hall, έφτιαξε τη σειρά με τη φιλοσοφία ότι η σεξεργασία είναι το ίδιο άξια εξερεύνησης από την τηλεόραση όσο είναι οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα. H σειρά βασίζεται στο θεατρικό της, “Pussy Valley”.
Κέντρο της σειράς είναι η Autumn Night (Elarica Johnson), μία μυστηριώδης καλλονή με σκοτεινό παρελθόν που εμφανίζεται ξαφνικά στο στριπ κλαμπ Pink αναζητώντας εργασία.
Η Katori έχει φτιάξει ένα τολμηρό, προκλητικό δράμα που έκανε αίσθηση το περασμένο καλοκαίρι για τη νεο-νουάρ αισθητική του, για τους τρισδιάστατους χαρακτήρες του, και για τη γυναικεία ματιά που έχει διαπεράσει όλα τα μέρη της διαδικασίας ανάπτυξης του show, μέσα από την εξ ολοκλήρου γυναικεία ομάδα του.