Γεννήθηκε στην Νίκαια του Πειραιά και τελειώνοντας το σχολείο ανακάλυψε ότι δεν ήθελε να κάνει τίποτα άλλο από το να σπουδάσει σκηνοθεσία κινηματογράφου.
Στα 19 του, απέκτησε την «ανεξαρτησία» του φεύγοντας από το πατρικό στην Νίκαια και μετακομίζοντας στην Αθήνα. Ήταν επιθυμία του να δουλεύει και να σπουδάζει ταυτόχρονα.
Οι δουλειές πού έκανε παράλληλα με την σχολή σκηνοθεσίας Λυκούργου Σταυράκου ήταν καλλιτεχνικής φύσεως. Διαφημιστικά γραφεία με προσφερόμενες εκπομπές στο ραδιόφωνο, και τηλεοπτικά προγράμματα.
Έτσι γνωρίστηκε με ανθρώπους της τηλεόρασης και των εταιριών δίσκων και τελειώνοντας την σχολή βρέθηκε να δουλεύει στο τμήμα δημοσίων σχέσεων της PolyGram, βοηθός του Ζακ Μεναχέμ.
Από την βαριά κουλτούρα του βωβού Ρώσικου κινηματογράφου, του Μίκλος Γιάντσο, της Αλκυονίδας και του Στούντιο, βρέθηκε να κάνει δημόσιες σχέσεις σε τραγουδιστές.
Γρήγορα- γρήγορα, παράτησε τις σκηνοθετικές βλέψεις και αφοσιώθηκε στην νέα του δουλειά, την δισκογραφία.
Δούλευε για καλλιτέχνες όπως: Μαρινέλλα, Μητροπάνο, Τουρνά, Ελπίδα, Χατζηνάσιο, Ρίτα Σακελάριου, Δούκισσα, Robert Williams, Σταύρο Λογαρίδη, Πασχάλη, Τσανακλίδου, Καλογιάννη, Χριστιάννα και πολλούς ακόμα.
Εκεί γνώρισε τον Άκη Πάνου, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Σταμάτη Κραουνάκη με τον οποίο έχουν μείνει ακόμα φίλοι.
Δούλεψε με την Μελίνα Μερκούρη για τις εκλογές του ’81. Με την Μελίνα συνεργάστηκε ακόμα δύο φορές.
Μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα τον ζήταγαν από την CBS (νυν SONY) με τον διπλάσιο μισθό από αυτό πού έπαιρνε στην POLYGRAM. Έτσι,
δούλευε από την μια για τον Michael Jackson και το Thriller, τους Police, τον Bryan Adams, την Bonnie Tyler και διάφορους άλλους, και από την άλλη για τον Πανταζή, την Άντζελα Δημητρίου, τον Άγγελο Διονυσίου αλλά και για τον Θάνο Μικρούτσικο ή τον Βλάση Μπονάτσο.
Ενα δημοσίευμα με φωτογραφία της Ζωής Λάσκαρη, η οποία ήθελε να επανέλθει στο θέατρο τον έκανε γνωστό και στο χώρο του θεάτρου.
Αργότερα ακολούθησε η Αλίκη με την οποία συνεργάστηκε στο μιούζικαλ Αννυ, στο Βίκτωρ Βικτώρια και στην Εύθυμη χήρα. Κάπου εκεί αποφάσισε να αφήσει τη δισκογραφία και να ασχοληθεί με το γραφείο τύπου διαφόρων καλλιτεχνών.
Το 1985 πήγε στην ΕΜΙ να αναλάβει την Αλέκα Κανελλίδου, ενώ κατόπιν του εργάστηκε μόνιμα στην εταιρία σαν διευθυντής Δημοσιών σχέσεων Ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου.
Τον Σεπτέμβριο του 1987 μέχρι και το 1992 επέστρεψε στην PolyGram αυτή τη φορά σαν υπεύθυνος ξένου ρεπερτορίου.
Μετά ακολούθησαν ραδιοφωνικές παραγωγές, πολλές τηλεοπτικές εμφανίσεις, η συγγραφή παιδικού βιβλίου, συμμετοχή σε reality-talent show, ενώ ποτέ δεν σταμάτησε να ασχολείται με το managment πολλών καλλιτεχνών.
Το τέλος του 2010 τον βρίσκει να έχει δικό του εκδοτικό οίκο, να κάνει τηλεόραση και ραδιόφωνο, αλλά και να γράφει σε εφημερίδα.
Επιμέλεια και Παρουσίαση
Σταυρούλα Νικολοπούλου & Φτίκας Πέτρος
Ακούστε